Product was successfully added to your shopping cart.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan tilmelder jeg mig SMYKKEdeal?

Du kan tilmelde dig direkte på http://smykkedeals.dk/Nyhedsbrev ved at udfylde dit navn, din e-mail adresse og dit postnummer. Er du ikke medlem, men køber du en SMYKKEdeal, bliver du automatisk medlem af SMYKKEdeal.

Jeg modtager ingen mails fra SMYKKEdeal, selvom jeg er tilmeldt?

Skulle du ikke modtage nogle e-mails, kan dette skyldes, at posten er blevet sorteret fra som spam-mail. Tilføj deal@smykkedeal.dk på til dit adressekartotek og hvis det ikke virker så kontakt vores kundeservice på kundeservice@smykkedeals.dk

Hvordan køber jeg et tilbud på SMYKKEdeal?

Ser du et tilbud fra SMYKKEdeal som du finder interessant, skal du trykke på "Køb Nu"-knappen.

Herefter vil du blive bedt om at oprette dit som bruger, hvilket indebærer at du bliver tilmeldt vores nyhedsbrev og samtidig får oprettet en konto, hvor du kan holde styr på dine ordrer.

Når du har oprettet dig som bruger, skal du indtaste dine betalingsoplysninger. Så snart betalingen er gennemført modtager du en kvitteringsmail. Hvis du har købt en smykkedeal skal du typisk ikke foretage dig yderligere. Produktet vil blive sendt direkte hjem til dig. De konkrete vilkår vil altid fremgå af ordrebekræftigelsen.

Kan jeg annullere et køb?

Ja, du kan som forbruger altid annullere en ordre op til 14 dages efter du har gennemført dit køb og få anskaffelsesprisen tilbagebetalt.

Fortrydelsesretten løber fra den dato, du har købt smykkedealen. Fortrydelsesretten gælder dog ikke, såfremt smykket er et bestillingssmykke. Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret, send da en kopi af din ordrebekræftelse på købet til kundeservice@smykkedeals.dk  

Husk at angive kontaktoplysninger (navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse). Beløbet tilbagebetales til det kreditkort, det købte værdibevis er blevet betalt med. Pengene indsættes på din konto hurtigst muligt efter at vi har modtaget dit ønske om annullering af dit køb.

Hvorfor har jeg ikke modtaget en bekræftelse på købet af smykkedealen?

Skulle du ikke have modtaget ordrebekræftigelsen i din indbakke, kan dette skyldes, at e-mailen er blevet sorteret fra som spam-mail eller at e-mail adressen ikke blev indtastet korrekt. Kontakt SMYKKEdeal på manichjewelry@waoomail.dk så gensender vi ordrebekræftigelsen.

Jeg er ved en fejl kommet til at slette mailen med min ordrebekræftigelse, hvad gør jeg?

Kontakt os venligst på kundeservice@smykkedeals.dk, så hjælper vi dig.